torsdag 4 oktober 2007

Fondvägg

Är det bara jag eller känns det som att alla i hela världen har fondväggar nuförtiden?
Det går inte att sätta på ett inrednings/bygg-program utan att de gör en fondvägg någonstans. Visst, jag säger inte att det är fult eller så, men det är ungefär lika kreativt som vaniljglass.
Det dröjer väl inte länge förren de gör ett helt rum med fondväggar.

Har egentligen inget mer att säga om detta, men jag var tvungen att skriva av mig bara!


----------------
Now playing: Stockholm Inkasso - Käften Kärring!
via FoxyTunes

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klockrent!
Jag hatar alla jävla fondväggar på varenda inredningsprogram. Ska nog skriva upp det på min whinelist.
Jag ska bli tempelkatt snart, tror du inte jag kommer att whina om det eller?

Anonym sa...

men käft! fondväggar är kung, skitsnyggt faktiskt! iof inte så jävla kreativt, men man har det ju för att det är snyggt lika mkt som man äter vaniljglass för att det är gott.

grrrrr, klaga på indiska mattor istället, det ÄR fult.